Пн-Пт 9:00-18:00, Сб-Вс 9:00-17:00
(044) 499-93-94
Обратный звонок
Каталог техники

Отзывы о магазине

Вы можете оставить свое мнение о работе интернет-магазина «Техноскарб»
Добавить отзыв

16-08-2018, Андрей

Заказую постійно товар на техноскарбі. Не завжди приходить таке як хочу але хотів би сказати дякую менеджерам інтернет магазину. Завжди перезвонять розкажуть про товар! МОДОДЦІ ТАК ТРИМАТИ.

Ответ менеджера: Дякуємо за Ваш відгук.

11-08-2018, Володя

Замовляв тюнер Т2 у Лозовій
на вул.Перемоги.По вині працівника товар був відправлений на день пізніше.Безкоштовна доставка не була вказана.Змушені були виправоляти з менеджером. Номер декларації теж був неправильний. І накінець в товарі пульт приїхав без кришки хоч 2 рази дзвонив перепитував комплектаціюНавіщо тримати таких тупих прийомщиків тільки репктацію фірми опускають

Ответ менеджера: Доброго дня, Володимир.
Ми працюємо над покращенням якості обслуговування, та над підвищенням кваліфікації продавців.
Дякуємо за замовлення та Ваші зауваження.

29-06-2018, ігор

Шановні адміни! Маю питання наспупного змісту: яким чином деякі клієети встигають за пів секунди замовити товар, це арт для прикладу 01-17251554??? І чому менеджери, знаючи ситуацію, знаючи хто і на який магазин заказує так неймовірно швидко нічого не роблять задля того щоби всі клієнти мали рівні умови???!!! Чи не простіше просто забанити акаунти і по-простому???

Ответ менеджера: Доброго дня, Ігор.
Автомагнітолу з артикулом 01-17251554 було замовлено через 3 хвилини після того, як товар став доступним до замовлення за готівку.
Цей товар могли замовити і раніше по передоплаті.
Забанити клієнтів, які роблять замовлення на загальних умовах неможливо.

29-04-2018, Аліна

Купували машинку для стрижки, оплата онлайн, доставка новою поштою,(дороговато як для такого маленького товару 56грн за доставку), сама машинка в гарному стані, працює відмінно, чоловік в захваті.

Ответ менеджера: Дякуємо за відгук. Ціну на доставку складає Нова Пошта.

06-04-2018, Андрій

Зарезервував товар по телефону, через три години продавець сказав що його вже немає. Чому так? Для чого тоді взагалі той резерв? Така ситуація вже не в перше, складається враження, що продавці продають товар виборочно, кому хочуть.

Ответ менеджера: Доброго дня, Андрій.
Усі товари в одному екземплярі. Оновлення інформації на сайті проходить періодично, з затримкою. Тому можуть виникати такі ситуації. Також можлива ситуація, коли колишній власник викупає свою техніку та вона вилучається з продажу.
Отзывы о магазине

Вы можете оставить свое мнение о работе интернет-магазина «Техноскарб»

Частые вопросы