online

0 800 210 028

Гарантія 30 днів від магазину «ТЕХНОСКАРБ»

Що це таке?

Гарантія від нашого магазину є добровільним зобов'язанням, що надається на товар, який був у вжитку, на умовах, визначених продавцем і не є гарантією виробника або гарантією, передбаченою Законом України «Про захист прав споживачів»

file-pdf Положення про добровільну гарантію в магазинах Техноскарб™

Умови повернення товару з добровільною гарантією

Товар, який має добровільну гарантію від нашого магазину, може бути повернутий протягом 30 днів з моменту покупки, лише за умови настання гарантійного випадку та попереднього узгодження, шляхом подачі заявки.

Як підтвердити наявність гарантії на товар?

Підтвердженням наявності добровільної гарантії на товар є:

  • відмітка в товарному чеку;
  • на товар наклеєні захисні пломби у вигляді голографічних наклейок;
  • відмітка в особистому кабінеті.

Щоб скористатись можливістю повернути товар по гарантії, необхідно протягом усього гарантійного періоду зберігати:

  • цілісність гарантійних пломб у вигляді голографічних наклейок;
  • товарний чек.

Гарантійним випадком є ​​технічна несправність, яка виникла не з вини покупця.

Гарантія не поширюється на програмне забезпечення та витратні матеріали.

Способи повернення

Покупка була здійснена в інтернет-магазині: необхідно надіслати Новою поштою товар разом з чеком за адресою магазину, з якого прийшов товар. Для смартфонів обов’язковим є вихід з облікових записів і відключення служби пошуку пристрою.

Повернення грошових коштів на карту здійснюється протягом 3 банківських днів після повернення товару в магазин.

Повернення грошових коштів при покупці товарів післяплатою здійснюється після повернення товару в магазин протягом 7 календарних днів у поштовому відділенні, де здійснювався відповідний платіж.

Повернення по гарантії здійснюється коштом відправника.

Покупка була здійснена в магазині: необхідно звернутись в магазин, де було придбано товар, з чеком і паспортом.

Гарантія діє в магазинах мережі «Техноскарб»: