
Все, що може піти не так з приватними продавцями і дошками оголошень.
Всі обіцянки про «не топили, не ремонтували» тримаються на чесному слові. Хочеться більшої впевненості та захисту покупців вживаної електроніки від тих, чиє слово не зовсім чесне. Тому ми розробили власну програму підтримки: право на безкоштовний ремонт, якщо гаджет вийде з ладу, за невелику доплату.

Не всі готові торгуватися і тим паче — давати знижки на купівлю. Коли процес торгівлі централізовано і налагоджено, з’являються постійні клієнти і пропозиції спеціально для них. На «Техноскарбі» це реферальна програма для партнерів та бали бонусів, які потім конвертуються в товари і реальну економію. Головне — стежити за акціями та новинами на сайті і ловити момент.
Навіть не нова електроніка від Apple все ще коштує стільки, скільки не кожна українська сім’я заробляє за місяць (а то й три). І пора б коштовним речам ставати доступнішими: на сайті діють відразу кілька кредитних опцій. На період від двох місяців до дев’яти. Різні банки і організації — вибір за клієнтом.
Кожного дня вони винаходять нові способи обманювати: імітують повідомлення з банків — з текстом, мовляв, платіж дійшов; знаходять фальшиві купюри, перепродають ледь працюючу електроніку та творять ще гірші безчинства. А офіційна мережа магазинів — безпечне місце, де можна продавати та купувати без напруженого пошуку каверз.
Обмін — найпідступніша угода на ринку вживаної електроніки: завжди є шанс, що один з учасників залишиться незадоволеним. Якщо люди мешкають в різних містах — у того, хто отримує свій девайс другим, просто немає шансу відмовитися. Він або забирає свого кота в мішку або залишається ні з чим. Але уявіть ситуацію, коли обидва пристрої насправді належать третій особі: кожен може вибрати, що йому хочеться забрати, без примусу. Віддав старий гаджет, пригледів щось краще, доплатив різницю. Всі задоволені.

Тому що в підсумку кожна зі сторін віддає і купує товари, коли їй зручно. Хоч у магазині «Техноскарб», хоч у відділенні «Нової пошти» ближче до дому. Без всіх цих дратівливих реплік: «Ой, та я сьогодні не можу, а завтра працюю, і взагалі давайте наступного тижня».
Проаналізувати всі аспекти роботи і зовнішній вигляд: чи розкручували болти, чи на місці заводські наклейки, або можливо, гаджет заряджали занадто високою для нього напругою? З посередником можна відчувати себе впевненіше, тому що як мінімум один додатковий раз техніку вже уважно оглядали — і прйиняли на продаж. Але спостережливість, звичайно, зайвою не буває ніколи.
Від літнього будиночку до олдскульних гаджетів для фанатів хот-догів. Шукаємо в мережі магазинів дійсно рідкі та дивні штукенції.
23.04.2019
1504
Програти рингтон, увімкнути камеру: детальна інструкція для тих, хто обирає ненові мобільні гаджети.
22.04.2019
2761
Ніякої передоплати, платіж однаковий — казка!
10.04.2019
3458
Відкрито новий магазин в Києві на вул. Щербаківського Данила, 45
05.04.2019
3358
Відкрито новий магазин в Києві на б-р Перова, 15
03.04.2019
2442
Обирайте найкраще, не зашкоджуючи бюджету.
03.04.2019
2953