Ми вважаємо, що техніка з досвідом нічим не гірша за новенькі пристрої, що сяють на прилавках магазинів. Більш того, до нас регулярно надходять товари відмінного стану (а іноді й нові), які просто перестали бути потрібними колишнім власникам. Тому, купуючи техніку б/в, ви не лише економите гроші, але й даєте їй нове життя.
Останнє є особливо актуальним в еру споживання. Адже якщо говорити про техніку, то за даними ООН щорічно люди викидають різноманітні гаджети на 50 млн тонн сміття. Чому так відбувається? Перероблення такого типу відходів є дуже дорогим. Тим паче нові лінійки гаджетів виходять швидше, ніж закінчується термін експлуатації старої техніки.
Виходячи з усього вищесказаного можна виділити 2 причини купувати техніку з досвідом:
Що найчастіше зупиняє вас здійснити купівлю вживаної техніки? Напевно це страх отримати «кота в мішку»та неможливість повернути гроші за товар, адже продавця вже й слід прохолов. Запам'ятайте головне правило купівлі б/в техніки — лише перевірені магазини, що надають гарантію на товари.
Чи діє гарантія на товари в мережі «Техноскарб»? — так, і в цій статті ми відповімо на поширені питання щодо гарантійного обслуговування.
Як зрозуміти, що на товар є гарантія?
Для клієнтів, які оформляють замовлення в магазині — звертайте увагу на цінники. Товар з гарантією представлений з зеленим цінником.
Для клієнтів онлайн-магазину — шукайте спеціальну зелену позначку в картці товару.
Крім того, на техніці з гарантією присутня фірмова гарантійна пломба, а всю інформацію про гарантійне обслуговування можна прочитати в товарному чеку після покупки.
Що можна зробити з товаром, який має гарантію?
Гарантійне обслуговування надає клієнту можливість повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки або обміняти його протягом 30 днів. Для цього необхідно мати чек, збереження гарантійних пломб та встигати за кількістю гарантійних днів.
Підрахувати залишок гарантійних днів, а також заповнити заявку на обмін/повернення, можна на нашому сайті в розділі «Гарантійне обслуговування».
У яких випадках я можу повернути товар?
Як можна обміняти або повернути гроші за покупку?
Спосіб 1. Звернутися до магазину, в якому ми оформили замовлення, з паспортом та чеком.
Спосіб 2. Якщо ви здійснили покупку онлайн на сайті https://ua.tehnoskarb.ua/ — необхідно відправити Новою Поштою товар з чеком за адресою магазину, який вказаний в ТТН (звідки ви отримали посилку).
Обміняти покупку можна на: товар з тієї ж цінової категорії; на дорожчий з доплатою. Послуги пошти при обміні або поверненні сплачує відправник.
Повернення грошей за товар на карту здійснюється протягом 3 банківських днів після того, як повернення буде оформлено в магазині. А при оплаті післяплатою — протягом 7 календарних днів на поштовому відділенні, де ви сплатили посилку.
Неймовірні функції, якими наділена духова шафа Сandy WATCH & TOUCH
21.08.2020
828
Якщо ви задумалися про те, аби купити особистий електротранспорт, розповідаємо чому це хороша ідея.
14.08.2020
1570