Шлях виникає, коли їм крокувати. Все починається з дрібниць. З простої ідеї, яка одного дня принесе гроші. З одного пристрою, хоч і не нового, не найфункціональнішого, зате якісного. І нехай він допоможе з головним — базою для першого «млинця нанівця». Навіть, якщо з млинцями ваш бізнес мрії насправді не має нічого спільного.
«Спробуйте мої хот-доги, — голосив вуличний продавець, — найкращі у всьому Остіні!». «Все ти робиш неправильно», — подумки відповідав випадковий перехожий, і він, звичайно, мав привід так думати. Перехожим був американець на ім'я Перрі Белчер. У двадцять років юний Перрі без грошини у кишені продав єдину цінність, якою володів — автівку, та купив свій перший візок для продажу хот-догів. Незабаром справи «бізнесмена» стали втричі кращими — він додумався до банального, але діючого у ті часи методу — доручити продаж дівчатам у купальниках.
Всі свої думки про «хот-догові» справи декілька років по тому, після тієї самої зустрічі з торговцем у парку, Белчер надиктував у мікрофон. А потім видав книжку «Як розпочати бізнес з візком для хот-догів» (How To Start a Hot Dog Cart Business). За сім років інструкцію з торгівлі вкуснощами із булками та сосисками накупили на мільйон доларів. Отакі справи.
Героїня цієї «солодкої історії» почала свою справу навіть не заради прибутку — дама тільки-но народила другу дитину та страждала від післяпологової депресії.
Негативну енергію хотілося направити на щось добре та корисне, але сім'я дівчини не шикувала. Тому Люсія Ріос обрала те, що вимагало мінімум витрат — почала випускати цукрову вату. Натхнення для нових смаків Ріос брала з дитинства — на щастя, в її мексико-американському оточенні вистачало незвичайних рецептів, і бізнес потихеньку розвивався. Настільки, що привернув увагу продюсерів каналу USA Network — вони шукали партнерів для брендованих сувенірів для їх серіалу «Королева Півдня». Сьогодні у Люсії великий штат співробітників та замовлення по всій країні.
Замовити пристрій для готування цукрової вати.
Десять років тому нерозлучні приятелі (важливо знати, що один займався дизайном ландшафтів, а другий — консультував за іпотеками) вирішили відкрити кав'ярню. Обидва про малий бізнес з його рифами знали приблизно нічого. Про індустрію кави — стільки ж.
Натхненні, друзі зайняли трохи грошей у батьків та орендували приміщення з обладнанням у збанкрутілої забігайлівки, яка продавала сендвічі. Потім вклали величезну за мірками їх доходів суму в 30 тисяч фунтів та придбали обладнання для обсмажування кавових зерен. Тоді вони почали поставляти власну каву десяткам закладів в окрузі. А потім — виграли кілька британських нагород за свою продукцію. Сьогодні Strangers Coffee Company одне з надбань англійського міста Норіджа, де товариши заснували перший заклад.
Ще не слідкуєте за «Техноскарбом» у Facebook? Чудовий привід це виправити.
16.07.2019
1347
Недорогі телефони стають ще доступнішими.
16.07.2019
8990
Розіграли першу подарункову карту, але стартує змагання за ще одну!
09.07.2019
1248
Отримуйте подарунки за активність на нашій сторінці у Facebook.
01.07.2019
1720
До нашого інтернет-магазину повертається акція «Купуй зі знижкою до -10 %».
01.07.2019
2833